Power metal
19. 2. 2007
Elektrický kov je styl hudby těžkého kovu. Tam je nějaký spor o
termínu, který může odkazovat se na dva různý, ale příbuzné styly:
jeden propagoval a velmi cvičil v severní Americe a jeden založil v
Německu a Skandinávie. V současném použití, "elektrický kov" obecně se
odkazuje na evropský styl.
Americký elektrický kov
Americký elektrický kov, jako evropský elektrický kov, byl ovlivňován duhou, žehlit Maidena, Judas Priest, Dio, Queensrÿche a Helloween. Někteří zvažují moderní americké skupiny jako ledová země a Nevermore být potomci tohoto navrhnou, ale jiní prohlašují, že hnutí skončilo, polykal lepšími známými styly takový jak mlátit a evropský elektrický kov. Jiní zvažují žánr v Americe na vzestupu znovu, s opeřit se americké elektrické kovové skupiny místy takový jako New York (domov pro Zandelle, gotičtí rytíři, Phoenix panování, Odyssea soumraku, a propagovat NY odstupňovat Virgina Steele). Kamelot, kdo vznikal ve státě Floridy, nedávno se ukázal jako předchůdce v populárních elektrických kovových skupinách s vydáním jejich alba černá svatozář (s hostujícím vystoupením od zpěváka vedení norského symfonického Black kovu odstupňovat Dimmu Borgir, Shagrath). Následovat Kamelot Nebraska-umístěný pohánět skupinu kovu Cellador byl podepsal srpen 2005 k záznamům kovové čepele, signalizovat návrat stylu homegrown skupinou ke známé gramofonové společnosti v Americe, ačkoli jejich zvuk je více podobný evropskému elektrickému kovu.
Evropský elektrický kov
V střední-osmdesátá léta, evropské skupiny takový jako Helloween (Německo) a Evropa (Švédsko) dá dokonce více pozornosti melodickému vývoji písní. Helloween namíchal rychlé rychlostní kovové riffs s melodickými a přidal dívku železa-jako silné vokály, dále čistit zvuk. Jejich alba Brankář sedm klíčů, část 1 (1987) a Brankář sedm klíčů, část 2 (1988) být obecně považován za milník tohoto žánru. Následně, Evropan-navrhnout "šťastný kov" se šířil přes kontinent (zvláště k Finsku) a celosvětový, ačkoli to je poměrně nepopulární ve Spojených státech.
Nedávno, nicméně, mnoho síly skupiny kovu mají opuštěný "šťastný-kov" zvuk jejich předchůdců, a přijali více epický zvuk spojený s elektrickým kovovým jádrem. Odstupňuje takového jak slepého opatrovníka kombinovali jejich klasický elektrický kovový zvuk se orchestrálním pozadím jak rapsódii nebo Angra dělal.
Hudební charakteristiky
Elektrický kov, jak termín je používán dnes, umístí primární důležitost na zvuku eposu, obvykle u vysokých rychlostí, primárně kvůli jeho rychlosti kov zakoření, a s přitažlivými melodiemi. Zatímco většina slov skály zaostří velmi na "skutečném světě" - osobní zkušenost, historické incidenty, společenský komentář, etc. - elektrický kov často zachází s eposem, cosmological nebo metafyzická témata. Mnoho elektrických kovových písní čerpá inspiraci od náboženství, sci-fi, bájesloví a fantazie a oni inklinují být optimističtější než většina slov kovu.
Elektrické kovové vokály jsou obecně "vyčištění", jak protichůdný k bručivým vokálům, které charakterizují death metal, a být dopraven trénovaným zpěvákem. Následovat v tradici Brucea Dickinsona a Rob Halford, električtí kovoví zpěváci inklinují zpívat ve vysokém registru a často v falsetto. Někteří zpěváci, takový jako Hansi Kürsch Blind opatrovníka, multi záznamu-navrstvené vokály připomínající královnu. Protože primární důležitosti vokálů u moci kov, zpěváci obecně nefungují jako kytaristi jak v jiných stylech kovu, který je pravděpodobně proč Hansi Kürsch odstoupil jako basista pro Blind opatrovníka po jejich albu "zapomenuté příběhy". Toto je také případ, proč Kai Hansenová rekrutovala Michaela Kiske pro Helloween po Kai zpívala sebe na prvních dvou Helloween albech. Když Kai tvořila paprsek gamy s Ralfem Scheepers jeho zpěv bral zadní sedadlo jako Ralf stálo naproti skupiny. Ačkoli, po Ralf opustil skupinu, Kai se vrátila ke zpěvu a současně je jak zpěvák tak kytarista vedení skupiny.
Električtí kovoví kytaristé a basisti obecně hrají rychlé proudy poznámek ale akordy změny poměrně pomalu, s harmonickým tempem jakmile na míru nebo pomaleji. Rychlá a náročná kytarová sóla, nicméně, být téměř garantován.
Električtí kovoví bubeníci obecně si hrají se dvěma basovými bubny pro větší rychlost, často hrát konstantní proud šestnáctých poznámek se znaménky malého bubínku na pochůzce. Některé skupiny se vzpírají této rovnici, ale to je překvapivě univerzální.
Mnoho skupin také si hraje s klávesistou, ale klávesnice nejsou obecně hudební fokus. Nemnoho, takový jako Ital odstupňovat rapsódii, také byli známí záznamu s více symfonickými elementy. Rapsódie vlastně volá jejich styl hudby "Hollywood kov," zdůrazňovat jeho podobu k moderním filmovým skóre.
Tento styl je nejpopulárnější v Evropě, Japonsku a některých zemích jižní Ameriky (včetně Brazílie, Argentina a Chile), a má rostoucí popularitu v jistých částech severní Ameriky.
Americký elektrický kov
Americký elektrický kov, jako evropský elektrický kov, byl ovlivňován duhou, žehlit Maidena, Judas Priest, Dio, Queensrÿche a Helloween. Někteří zvažují moderní americké skupiny jako ledová země a Nevermore být potomci tohoto navrhnou, ale jiní prohlašují, že hnutí skončilo, polykal lepšími známými styly takový jak mlátit a evropský elektrický kov. Jiní zvažují žánr v Americe na vzestupu znovu, s opeřit se americké elektrické kovové skupiny místy takový jako New York (domov pro Zandelle, gotičtí rytíři, Phoenix panování, Odyssea soumraku, a propagovat NY odstupňovat Virgina Steele). Kamelot, kdo vznikal ve státě Floridy, nedávno se ukázal jako předchůdce v populárních elektrických kovových skupinách s vydáním jejich alba černá svatozář (s hostujícím vystoupením od zpěváka vedení norského symfonického Black kovu odstupňovat Dimmu Borgir, Shagrath). Následovat Kamelot Nebraska-umístěný pohánět skupinu kovu Cellador byl podepsal srpen 2005 k záznamům kovové čepele, signalizovat návrat stylu homegrown skupinou ke známé gramofonové společnosti v Americe, ačkoli jejich zvuk je více podobný evropskému elektrickému kovu.
Evropský elektrický kov
V střední-osmdesátá léta, evropské skupiny takový jako Helloween (Německo) a Evropa (Švédsko) dá dokonce více pozornosti melodickému vývoji písní. Helloween namíchal rychlé rychlostní kovové riffs s melodickými a přidal dívku železa-jako silné vokály, dále čistit zvuk. Jejich alba Brankář sedm klíčů, část 1 (1987) a Brankář sedm klíčů, část 2 (1988) být obecně považován za milník tohoto žánru. Následně, Evropan-navrhnout "šťastný kov" se šířil přes kontinent (zvláště k Finsku) a celosvětový, ačkoli to je poměrně nepopulární ve Spojených státech.
Nedávno, nicméně, mnoho síly skupiny kovu mají opuštěný "šťastný-kov" zvuk jejich předchůdců, a přijali více epický zvuk spojený s elektrickým kovovým jádrem. Odstupňuje takového jak slepého opatrovníka kombinovali jejich klasický elektrický kovový zvuk se orchestrálním pozadím jak rapsódii nebo Angra dělal.
Hudební charakteristiky
Elektrický kov, jak termín je používán dnes, umístí primární důležitost na zvuku eposu, obvykle u vysokých rychlostí, primárně kvůli jeho rychlosti kov zakoření, a s přitažlivými melodiemi. Zatímco většina slov skály zaostří velmi na "skutečném světě" - osobní zkušenost, historické incidenty, společenský komentář, etc. - elektrický kov často zachází s eposem, cosmological nebo metafyzická témata. Mnoho elektrických kovových písní čerpá inspiraci od náboženství, sci-fi, bájesloví a fantazie a oni inklinují být optimističtější než většina slov kovu.
Elektrické kovové vokály jsou obecně "vyčištění", jak protichůdný k bručivým vokálům, které charakterizují death metal, a být dopraven trénovaným zpěvákem. Následovat v tradici Brucea Dickinsona a Rob Halford, električtí kovoví zpěváci inklinují zpívat ve vysokém registru a často v falsetto. Někteří zpěváci, takový jako Hansi Kürsch Blind opatrovníka, multi záznamu-navrstvené vokály připomínající královnu. Protože primární důležitosti vokálů u moci kov, zpěváci obecně nefungují jako kytaristi jak v jiných stylech kovu, který je pravděpodobně proč Hansi Kürsch odstoupil jako basista pro Blind opatrovníka po jejich albu "zapomenuté příběhy". Toto je také případ, proč Kai Hansenová rekrutovala Michaela Kiske pro Helloween po Kai zpívala sebe na prvních dvou Helloween albech. Když Kai tvořila paprsek gamy s Ralfem Scheepers jeho zpěv bral zadní sedadlo jako Ralf stálo naproti skupiny. Ačkoli, po Ralf opustil skupinu, Kai se vrátila ke zpěvu a současně je jak zpěvák tak kytarista vedení skupiny.
Električtí kovoví kytaristé a basisti obecně hrají rychlé proudy poznámek ale akordy změny poměrně pomalu, s harmonickým tempem jakmile na míru nebo pomaleji. Rychlá a náročná kytarová sóla, nicméně, být téměř garantován.
Električtí kovoví bubeníci obecně si hrají se dvěma basovými bubny pro větší rychlost, často hrát konstantní proud šestnáctých poznámek se znaménky malého bubínku na pochůzce. Některé skupiny se vzpírají této rovnici, ale to je překvapivě univerzální.
Mnoho skupin také si hraje s klávesistou, ale klávesnice nejsou obecně hudební fokus. Nemnoho, takový jako Ital odstupňovat rapsódii, také byli známí záznamu s více symfonickými elementy. Rapsódie vlastně volá jejich styl hudby "Hollywood kov," zdůrazňovat jeho podobu k moderním filmovým skóre.
Tento styl je nejpopulárnější v Evropě, Japonsku a některých zemích jižní Ameriky (včetně Brazílie, Argentina a Chile), a má rostoucí popularitu v jistých částech severní Ameriky.